Boxbeers.dk har nok Danmarks bedste udvalg, meeeen… (eller historien om de manglende øl)

I forrige uge havde jeg fødselsdag og var så heldig at få et gavekort til www.boxbeers.dk.

Jeg var ikke sen til at indløse det og det gik fint at finde interessante øl og få indtastet rabatkoden, som var på gavekortet. Det er nemlig et overvældende stort og dejligt udvalg, som boxbeers.dk har.

Da jeg så skulle betale, skrev hjemmesiden så, at koden ikke stemte overens med personen, der bestiller. Aargh!

Det viser sig så, at svigermor uvidende har bestilt gavekortet i hendes eget navn. Og at det vist ikke var muligt andet – hvis det var, så var det ikke åbenlyst hvordan. Der må boxbeers.dk stramme sig lidt an.

Nåh, men ved at bestille til svigerforældrene med levering til anden adresse (selv om det skal opsamle hos GLS) lykkedes det da at få bestillingen af sted.

Jeg bestilte den 19. og kunne hente pakken i min lokale 7-eleven om morgenen den 22. Så leveringstid kan man ikke klage over.

Øllene står i en papkasse med ruminddeling og er ikke pakket ind; så boxbeers.dk må have en rimelig tillid til deres distributør…

Der var da heller ikke nogle af mine 13 øl, der havde taget skade.

Og her vil den opmærksomme læser jo tænke: 13?

Ja, jeg bestilte 13 øl hos boxbeers.dk og der er så kun 11 øl i kassen! Der ligger samtidig en fin pakkeseddel med angivelse af alle 13 øl. Så måske de bare har glemt at putte to i…?

Samtidig har jeg bestilt en Alvinne Cuvee Sofie Bordeaux, men har i stedet fået den “almindelige” Cuvee Sofie. Trivielt tænker nogen måske, men jeg vil altså gerne have det, som jeg bestiller.

Fluks skrev jeg i går en besked på boxbeers hjemmeside, som jeg nu sidst på eftermiddagen i dag (torsdag) ikke har hørt noget som helst til. Ikke verdens bedste eksempel på hverken servicekvalitet eller -hastighed.

Føljetonen skal nok fortsætte her på bloggen, når jeg har fået boxbeers.dk i tale!

 

 

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *