Boxbeers.dk: Service som en køretime med en blind kørelærer…

Ja, det var så åbenbart ikke slut med fortællingen om Boxbeers.dk…

Efter jeg prøvede at få kontakt til Boxbeers.dk via deres kontaktformular (som åbenbart ikke virkede den weekend) og mails, så skrev Jacob til mig på Facebook på det indlæg, jeg havde lavet tidligere.

Han lovede guld og grønne skove, at jeg nok skulle få de to øl, som jeg havde betalt for men ikke modtaget og lovede endda også en erstatning for den øl, som ikke var den samme, som den jeg modtog.

Siden da har jeg ikke set noget til øl. Jeg har ikke hørt noget tilbage på Facebook eller på den mail, som jeg har sendt.

Det er snart ved at være pænt irriterende.

Undskyldninger om travlhed og at de “har så stort et udvalg, at der kan ske fejl” godtager jeg simpelthen ikke. Har man ikke styr på sit lager eller dem, der skal tage øl ned fra hylderne, så må man simpelthen ændre sin forretningsmodel eller opgradere sin organisation til, at den kan stå mål med ambitionerne.

Jeg kan på ingen måde anbefale kunder at handle hos Boxbeers.dk, når det rent faktisk lader til kun at virke at skrive blog-indlæg om det.

Mon jeg nogensinde får mine øl?

 

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *